-->

2014. augusztus 24., vasárnap

9.fejezet

Mira szemszöge

-Na végre,hogy itt vagytok.-pattant fel Raffaella a napozó székről és hozzánk sietett.Olyan gyönyörű volt Neymar húga.Irigy voltam rá,hiszen csodálatos arcvonásai voltak.-Raffaella vagyok.-ölelt meg kedvesen,amit én persze viszonoztam.Örülök,hogy végre megismerem.
-Mira,gyere vigyük be a cuccaidat.-szólalt meg mellettem  Neymar. Bólintottam,de Raffaella ellenkezni kezdett Neymarral.
-Jaj,te most érkeztetek.Beszélgessünk egy kicsit.-megragadta a kezem és behúzott a házba. Egyszerűen gyönyörű volt az otthona. Meleg érzést sugallt felém a falak bíbor színe.A bútorok modernek voltak és a polcok tele voltak képekkel,amin ő és Neymar mosolyognak.Biztosra veszem,hogy a kapcsolatuk nagyon erős.
-Neymar te vidd fel a  cuccait.-parancsolt a bátyára,aki lihegve húzta maga után a csomagjaim.A szemét forgatni kezdte és tovább szenvedve az emelet felé vette az irányt.Megsajnáltam szegényt és felpattantam.
-Várj segítek.-siettem oda hozzá,végül elvettem az egyik táskát. Neymar erőltetett felém egy mosolyt, a húga felé meg kinyújtotta a nyelvét.Az emeli rész nagyon tágas  volt a lenti helyiséghez képest.Neymar benyitott az egyik ajtón,ami az én szobám lesz.Azt hittem ott esek össze,hiszen álmaim szobáját láttam magam előtt.Gyönyörű volt a szoba,csak hát nem annyira az én színem volt a lila.
-Tetszik?-kérdezte Neymar és teljes erőből a földhöz vágta a cuccaim.
-Hé.-ütöttem a karjára amit megbántam.Megfogta a derekam és az ágyra dobott.Az ágynemű levendula illata megcsapta az orrom és egy gyönyörű kertbe éreztem magam,de ezt a csodálatos érzést Neymar megszakította.Rám ült és az csinálta amire leginkább érzékeny vagyok,csikizni kezdett.Síkitozni kezdtem,de Neymar folytatta,még akkor is,hogy a húga a nappaliból hallgatta a mi a hancúrozásunkat.
-Állj már l....-kiáltottam,de a hangom elcsuklott..Neymar abbahagyta és mellém feküdt.
-Bolond vagy.
-Te meg csikis.-felemelte és a kezét a derekamra akarta,helyezni,de megállítottam egy csókkal.Neymarral a gyengéd csókunkat szenvedély megérezte.Beletúrt a hajamba és a nyakamat kezdte csókolgatni,amitől kirázott a hideg.A kezei a pólóm alá csúsztak,de hirtelen megállítottam.
-Ne itt.-lihegtem.
-Nem jön fel és valamivel fel  kell avatni ezt a szobát.
-Házakat szoktak,de én akkor is félek.
-Mitől?
-Hogy ránk nyit.-Neymar felugrott és egy kulcsot vett le az asztalomról.Az ajtóhoz lépett és bezárta.
-Most már megnyugodtál?
-Igen.
Levette az ingét és a földre dobta. Kicsatolta az övét és elkezdte lehúzni magáról a nadrágot.Visszadobta magát az ágyra és gyengéden csók csatába törtünk.A kezeit a derekam köré fonta,de nem bírta ki és ismét alá nyúlt.
-Vedd le.- csókoltam meg finoman és Neymar eleget tett a kérésemre.A szoknyám és a blúzom a földön landolt az ő cuccai mellett.Megbabonázva érintettem meg izmos combjait és végig húztam a a térdétől a derekáig a kezem,de  a csípőjénél megállt a kezem és vártam a következő lépést.Neymar levette a melltartóm. Mire a dolog lényegéhez értünk volna,az ajtó kopogás félbe szakított minket.Kínomban elnevettem magam, majd mindketten tempós öltözködésbe kezdtünk.
-Nyiss ajtót.-majd oda dobta nekem az ingét.Magamra vettem és gyorsan begomboltam rajta néhány gombot végül becsuktam a szemem és nagy levegőt szívtam,végül ajtót nyitottam.
-Zavarok?-kérdezte szem rebbenés nélkül Raffaella. Kínomban meg se szólaltam,csak vártam,hogy a barátom mellém álljon,de nem tette. Az ágyon ült és úgy csinált,mint aki jól végezte dolgát. Bevallom az ajtókopogásig mindent jól csinált.
-Nem,éppen öltözni készültem.-próbáltam hazudni,de Rafaella átlátott rajtam.
-Ahham,és Neymar ingét akartad felvenni?- a rohadt életbe-gondoltam magamba.
-Na érzem,hogy valamit félbeszakítottam és bocsánatod is kérek,de az a helyzet,hogy itt vannak a nappaliban páran a csapatból és azt mondták,hogy megbeszéltetek valamii bulit.-hátra fordultam Neymarhoz,de ő csak megrázta a fejét.
-Mond neki,hogy máris lent vagyunk.-Raffaella mosolyogva bólintott,de élvezte a helyzetet,hogy megzavart minket.
Idegesen dobáltam ki mindent a táskámból a földre,de nem találtam semmi ruhát.
-Mi a baj?-ült le mellém Neymar a földre és megpuszilta a vállam.-Mellesleg elég sexy vagy ebben az ingben.-felé fordultam és egy  fel vontam a szemöldököm. Csak én érzem magam kínosan,hogy valami olyat zavartak meg ami nekem sokat jelentett volna?
-Mi van? Úgy nézel rám mint valami bolondra.-tette fel a kezét.-Engem is zavar. Akartam volna,de igazad volt. Itt nem lehet,de megigérem este elviszlek valami nyugodt puccos helyre és bepótoljuk.-megrántottam a vállam és néma csöndben tovább dobáltam a ruhákat.
-Ezt fejezd be.-kapta ki a kezemből az egyik nadrágot.-Az első meccsünkön akartam volna ezt odaadni,de úgy érzem most van rá szükséged.-és a sportáskájából elővett egy ruhát.
-Miért tartasz női ruhákat ott?-mutattam a táskájára.
-Mert valaki a dolgait az én táskámba rakta.-lehajtottam a fejem,hogy ne lássa,hogy nevetek.Nekem nem fért már be a cuccom,neki meg ott volt egy csomó hely.-De este ebbe viszlek el,ha vége ennek a bulinak.-kivettem a kezéből és  háttal neki felvettem magamra.
-Azt hittem én adom rád.-és az édi kiskutya pofijával próbált hatni rám.
-Így jártál,de öltözz már fel te is.Lent megvárlak.

-Valaki nagyon csini.-lépett hozzám Marcelo és egy puszit nyomott az arcomra.
-Köszönöm, neked is jó a............... mit keres rajtad a mez?
-Hát ilyen összekovácsoló buliba megyünk.Mi mezben ti csajok meg csiniben.-vigyorgott.
-Értem,legalább lesz ott lány is.-nyugtattam magam.
Leültem az egyik fotelbe és a három focistát kezdtem méregetni.Marcelot,Thiagot és Davidot,mire végre Neymar lejött egy nadrágban,kezében a sárga felsővel.
-Miért nem fent vetted fel?-toltam le,de ő csak megvonta a vállát és itt mindenki előtt felvette.
-Na hova megyünk?-mosolygott mindenkire csak rám nem.Istenem,ilyenkor,hogy tudom utálni.
-A partra gondoltunk.Oscarnak van lent üdülője ott van medence is a csajoknak,mi meg lemegyünk a tengerhez.-magyarázta Thiago és felpattantak mind a hárman egyszerre.
-Rafaella te jössz?-fordultam felé.
-Nem,várom Pedrot.
-A taxist?
-Ja,izzik köztük a levegő.-válaszolta Neymar és megfogta  a kezem.Kimentünk és gyalog elindultunk mindannyian,végre a Tengerpartra bulizni.

5 megjegyzés: