-->

2014. augusztus 10., vasárnap

5.fejezet

Mira szemszöge:

 -Citromos, vagy meggyes sört kérsz?-kérdezte Neymar, mikor kinyitotta a hűtőt. Kinyitottam a szemem. Homályosan ugyan, de annyit érzékeltem, hogy hazaértünk, és a kanapén fekszem. Beszívtam a bőr illatát. Otthon... mosolyodtam el. Feltornáztam magam ülőhelyzetbe, s kómás fejemet rá emeltem.
 -Fogalmam sincs Neymar.-Mint egy kiscica úgy gömbölyödtem össze magamra húzva a takarót. Hallottam, ahogy puha lépteivel felém közeledik. Lágyan az ölébe emelt. 
-Inkább aludjunk? -A bólogatás nálam, az igenlő választ jelentette. Óvatosan visszatette a fejemet a párnára,ő még egy csókot lehelt az ajkamra, aztán  az előszobában várakozó Messihez sietett. 

 Messi szemszöge: 

-Mit csinálnak ezek ketten?-füstölögtem magamban. Lassan teljesen kikészít idegileg ez a csaj. Gyönyörű, szellemes, lehengerlően tud meghódítani mindenkit, és kivételesen még beszélgetni is lehet vele, de hogy elvegye a legjobb barátom józan eszét, az már picit sok. Most lefognak feküdni egymással így ebben a 20 percben? Legszívesebben berontottam volna, de nem akartam megzavarni az idilljüket.
 -Végre!- szakadt ki belőlem a megkönnyebbült sóhaj. Neymart hallottam jönni. 
-Mi tartott ennyi ideig?- vontam kérdőre.
 -Csak beszélgettünk- felelte bűntudatos arccal. 
-Ne játszd nekem az ártatlan bárány szerepét...
 -Szeretem őt- vallotta be- szeretettem őt az első perctől, mikor igéző tekintetét reám emelte azon a szörnyű éjszakán. Tündöklő szemeivel megbabonázott, mint holmi bálvány imádót, s most éjjel is csak róla álmodom.- Telhetetlenül bámultam rá. Tudtam, hogy úgyse tehetek semmit ellene.Túlságosan is szerelmes.
 -Figyelj- fordultam felé- nem kérem azt, hogy ne szeressétek egymást, mert az úgyis lehetetlen, csak annyit, hogy gondolkodj még mielőtt cselekszel. Nem ismerek rád. Hogy áldozhattad föl a saját, és a csapataid jó hírét? A barátaidét...?  Mindenkit veszélybe sodortál. Mit gondolsz mi fog történni, ha ez kiderül? Majd a sajtó kegyes lesz, és megkegyelmez?Azért nem olyan hülyék ők sem.Mennyit fognak keresni veled.Minden címlapon te leszel és az az  idióta.-Neymar lesütött szemmel a földet rugdosta. 
-Tudom, hogy hülyeség volt, de egyszerűen nem tehettem mást, ha nem állítom le, akkor akár meg is erőszakolhatta Mirát. Annak pedig a gondolatát se bírom elviselni, hogy bármi baja essen. 
-Az, hogy akkor bevertél neki azt  jogosnak tartottam, de az hogy odamész a hotel szobájába, és ocsmány módon a kórházba küldöd azt nem vártam volna tőled. Leakartál alacsonyodni az ő szintjére? Gratulálok, sikerült, és hogyha most megbocsájtasz magatokra hagylak.- Kiviharzottam az ajtón. Hallottam, ahogy mennydörgésszerűen csattant magam mögött az ajtó, de nem érdekelt. Egy pillanatra a fához nyomtam a fülem, és hallgatóztam. Sír? Hüppögést hallottam a túloldalon. Nem tudtam sajnálni. Cserben hagyott mindenkit. Ráadásul pont Vb-n tette mindezt, amikor amúgy is nagy a feszültség mindenkiben. Ronaldo bosszút fog rajta állni ebben biztos voltam, csak azt tudnám, hogy a halálba fogunk most ebből kimászni....

 Neymar szemszöge

 Zokogtam. Belülről üvöltött, fájt a seb, mit Messi szavai téptek. Mira csitítani próbált, de csak remegtem. A kanapéig támogatott. Csöndben figyeltük egymást. Szemei mélységes szomorúságot tükröztek. Szorosan megöleltem. Vállig érő, selymes, barna haj. Bőrének édes illata felkorbácsolta minden érzékszervemet. Csönd uralkodott a házban. A csillár ezüstös fényén kívül semmi sem világított. 
 -Gyere- húztam Mirát a hálószoba felé. Most,hogy megkezdődik a vb  úgy érzem mintha csak az érem számítana, nem az emberek, nem a sport, csak az, hogy ki hogyan tudja legyűrni a másikat, hogyan taposhatja a földbe, a sztárokat hogyan semmizheti ki a sajtó, s az emberek sokszor nem is a csapatért szurkolnak, sokkal inkább a szórakozást és akciót keresik a meccsekben. Most,hogy túl leszünk az első meccsen és remélem nyerünk Horváthország ellen, persze megkönnyebbülés lenne, de aggódom a csapat miatt,  legfőképpen,hogy Ronaldo milyen bosszút tervez Mira és ellenem.Portugáliának jól jön ez a kis botrány,hiszen Ronaldo ott van. Mindent megfog tenni ezek után a nyereségért,mert mostantól őt fogják imádni és a csapatát,hiába van még ott Messi Argentínával.

Mira szemszöge

 A gyertyafény sem tehette volna romantikusabbá azt az érzést, ami körül járt. Ő ott feküdt mellettem félmeztelen. Minden kockája külön látszódott a hasán.
Istenem azt hittem menten elájulok. Lágy csókolózásba kezdtünk. Méznél sem lehetett édesebb. Kérlek, kérlek... Szorosan hozzábújtam, soha de soha többé nem akartam elengedni. 
-Szeretlek-suttogtam. Ő csókot nyomott homlokomra. 
-Aludjunk-szólt. Behunytam a szemem. Ő hátulról átölelt, éreztem, ahogy megfogja a kezem.
Az álom lassanként elködösített mindent. A stadionok zúgó lüktetése már nincs olyan messze tőlünk .Hozzá kell szoknom mostantól,hogy nem csak én leszek belé fülig szerelmes,hanem több millió lány a világon,aki látja a meccseken vagy éppen a tv-ben,de mindig az enyém lesz és senki nem választhat minket szét. Nem fogom engedni.

2 megjegyzés:

  1. Imádom! <3
    Siess a kövivel!! :D
    Mikorra várható a következő rész?? <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi <3 :) Egy két napon belül fent lesz :) :)

      Törlés