-->

2014. december 22., hétfő

24.fejezet

Ez már megint mit keres itt?!- gondoltam magamban. Rajtam kívül csak Ronaldo és Özil vette észre. Persze , nem hagyták szó nélkül.
- Na Mira itt az exed.- röhögött Özil, mire én a halálát kívántam . Mindig csak bekavar ő vagy Götze... most meg Ronaldo is.
- Ki?- fordul felém Neymar,de a tekintete megakadt a német középpályáson. Elég gyorsan magához húzott és érintésén éreztem a félelmet. Nem mutatta,de én tudom.
 - Na most tényleg megverem...- lép kicsit előrébb, de én visszafogtam. Elég balhé van a fejemen és az ő fején. Elég volt hogy Ronaldot szétverte, bár igaza volt akkor.
- Mit keresel itt?- szólók oda Götzéhez, barátságtalanul.
- Szia neked is.- kacsint,mire Neymar már elég szorosan ölel. - Ja, bocs látom ...- tapsol, de csak provokálni akar.- A lényegre térve azért jöttem hogy átadjam ezt a meghivót a partymra.- nyom  a kezembe egy levelet, amiben gondolom én ,hogy a meghivó szerepel.
- Szerinted el is megyünk? - nézek rá kérdőn egyben lesajnálóan.
- Ez csak egy meghívó. Őt nem szándékoztam meghívni.- biccent Neymar felé.
- Ha ő nem jöhet én se , bár kötve hiszem  hogy elmennénk.
- Oké, ő is jöjjön,de örülnék neki ha megjelennél.- mondja kedvesen, de érzem ebben van valami csapda ami hívogatni kezd. Kiváncsi lettem mi lehet azon a a partyn ha már Neymart is hajlandó meghívni.- Na akkor jöttök?
- Lehet.- felelem és Neymarra nézek akinek sötétebb lett a szeme a haragtól. Kérdőn néztem rá, majd ő csak bólint.- Jó, elmegyünk de ne örülj... nem maradunk sokáig. Benézünk és ha nem tetszik elhúzunk.
- Tetszeni fog.- mondja határozottan,majd kezet fog Özillel.- Ma lesz mellesleg.- mondja majd elviharzik.
 Gyorsan kibontom a levelet. Ott le van írva a pontos cím és időpont.
- Ez nem normális. Egy óra múlva lesz.- nevetek kínomban. Neymar rosszallóan megrázza a fejét és elköszön a testvérétől. A portugálra és a németre csak rá sem néz, úgy húz kifele engem.
- Ebben van valami csapda.- mondja mélyen. A telefonját kivette  a zsebéből és tárcsázni kezdett. Ha jól hallottam Messi volt a vonal másik végén. Amit a beszélgetésből értettem az volt, hogy eljön értünk és haza visz.
Amíg Messi ide ért, Neymar csak fel alá járkált és portugálul kezdett nekem magyarázni. Jó lehet itt Brazíliában ez az anya nyelv ez,de én nem értem.. Értettem annyit,hogy valami rosszat kíván utána,Götze nevét az enyémet. Szememet forgatva karoltam át és hozzábújtam. Beszívtam a finom illatát és vártam mire Messi megérkezik.
- Rég láttalak.- huppantam be a hátsó ülésre és üdvözöltem az Argentin csatárt.
- Ja nekem is hiányoztál.- vetette oda röhögve és Neymarral kezdett dumálni. Én így kiszorítva maradtam. Azon kezdtem agyalni mit vegyek fel,de úgy is ha kinyitom a szekrényem másik ruha fog megtetszeni, végül csak elővettem a mobilom és megtekintetem a ritkán használt közösségi oldalaim. Facebookon a sok felkérés üzenet értesítés.... fú hát kedvem sem volt megnézni őket. Végül is csak kinyomtam az egész mobilt és hátra dőltem.
- Messi neked mikor is lesz a meccsed?- kérdeztem úgy átlagosan mire ő felkapta a vizet. Lefékezett és hátra fordult.
- Mira ez nem csak meccs. A hétvégei meccsem az lesz a MECCS. Eldől hogy ki lesz a világ bajnok... és szeretném lealázni a bajorokat. Úgyhogy örülnék egy kis  támogatásnak.- oltott le ami megrémített. Azért ennyire ne kapja fel a vizet. Persze hogy támogatom és ott leszünk Neymarral...de vezessen tovább.
- Elnézést.- kuncogtam és csak néztem ki a fejemből.

- Mira minek kell kiöltözni?- néz mérgesen rám Neymar.- Azt mondtad nem maradunk sokáig.-dúrcizott be és kisfiúsan ágyra vágta magát és bepukkadt. Nevetve megráztam a fejem és felvettem a szettem.

- Ajjj... már!-néz végig rajtam.
- Nem tetszik?- komorodtam el és a ruhámat néztem.
- Túl jól nézel ki benne....
- Ez mért baj?- mosolyodom el.
- Mert te az enyém vagy és nem akarlak elveszíteni....megint.- vallja be én ,meg a nyakába ugrottam. A nyakát kezdem csókolgatni, ő a hajamba túr és vállamba fúrja fejét.
- Na látod ezt is csinálhatnánk,mint hogy elmenjünk oda.
- ki mondta hogy ott nem?! - kacsintok rá ő meg olyan ''rossz kislány vagy'' mosolyt küld felém.
- Na de te ebbe jössz?- nézek rá ő meg bólint.- akkor a hajad tedd már rendbe.-túrok a sexy hajába.

- Nem tetszik a hajam? - akad ki teljesen.
- De.. akkor gyere így.-forgattam a szemeim.
- Nyugi.. én csak ragyogtatni tudlak téged. - lehel egy csókot az ajkamra és elindulunk. Messi lent várt minket az autóban, majd elrepített minket egy eléggé csicsás helyre. Az egész épület luxus háló volt. Az emberek csak ugy tolongtak bent vagy a medencébe ugráltak. Tele híres emberekkel, de leginkább sportolok,mármint focisták. Ismét egy vb buli... bah. Gözte a DJ- vel veszekedett mikor megérkeztünk.
Neymar rosszalóan nézett mindenkire de nem akarta elengedni a derekam.
- Na láttunk szép dolgokat.... most már mehetünk?- kérdezi hisztisen ami inkább a lányokra jellemző.. nem Neymarra.
- Nyugodj le egy kicsit. Csak most érkeztünk és szeretnék szórakozni.- feleltem.
- Azért öltöztél ki így?- akadt ki megint.
- Nem... Neymar egyszerűen csak jól akarok kinézni. Örülnél neki ha torna cipőben egy poloban és farmerben jönnék partyzni?
- Nekem úgy is gyönyörű lennél...sőt!- itt olyan cuki volt így nyakába kapaszkodtam, lábujjhegyre állva megcsókoltam. Neymar a fenekemre tette a kezét és magához húzott.- azt mondtad itt...- nem hagytam befejezni  a mondtatát. Megfogtam a kezét és elindultam vele be az épületbe. Egy lépcsőn felsétáltunk, ami egy hosszú folyosóra vezetett minket. Itt is lézengtek emberek,de a legtöbbjük is arra készült,mint mi.Egy kisebb bàrt figyeltem meg.
-Odaülünk?-súgtam füleibe és ő még mindig engem védett kezeivel.
-Persze.-mosolygott rám
Mikor elhelyezkedtünk a bár mellett,valaki megbökte a hátamat,mire én hátrafordultam.Természetesen Götze volt az...Ki más?!
-Szia szépségem.-köszöntött Götze,miközben Neymar is odafigyelt.
-Nem kérek belőled,na szia.-fordultam vissza Ney felé.
Götze legyintett egyet,majd elsétált.Én Neymar ölébe átültem,mivel megkérte.Elég sokat nézelődtem,pár ismerős arcot ki is szúrtam,mint pl.: Oscar, Rodriguez vagy Ramos.
De egy valakinél nem álltak meg szemeim.Ronaldo.Mindenhol ott van.Ezt nem hiszem el...Neymar a vállamra döntötte fejét,eléggé álmos volt,de ő is megtalálta a hozzánk közeledő Ronaldot.
-Ő már megint itt?!-mondta Neymar.
-Götze volt,nem én.-védtem magam.
Neymarnak szemeiben a "dühös láng" égett,ezért a portugál más célt vett irányba.

-Szerencséje van.-szólt Neymar,majd a nevetni kezdtem.Götze fáradtan jött oda hozzánk,de mi nem vettük őt figyelembe.
-Álmos vagyok,nem megyünk ledőlni valahova?-kérdezte Neymar,majd bólintottam egyet.
Felálltunk és a német közép pályás mellé álltunk,aki tulajdonképpen a bár pultján "folyt szét".
-Hey,hülye gyerek,hol van egy üres szoba?-szólt oda neki Ney és hátba vágta,hogy figyeljen.
-Heh?!Biztos találsz.Na bye.-dőlt vissza
A lépcsőn felfelé mentünk,mikor megálltam a barátom előtt.
-Biztos ne menjünk haza?-kérdeztem
-Tudod mit?De inkább induljunk most.
10-20 perc alatt haza is értünk,fáradtan tértünk be a házba.Neymar felemelve vitt fel a hálószobába.Egyenesen az ágyba dőltünk.Én nem voltam annyira mégsem álmos,ezért felpattantam.
-Ney,alszol?!-kiáltottam neki,mire felnézett.
-Mindjárt befogok.-ásított és az ölembe helyezte fejét.Lassacskán elkezdtem csókolgatni nyakát,mire bizsergető érzés kelt fel bennem.Neymar felállt és rám nézett.
-Azt akarod,hogy...?-kérdezte komolyan.
-Te akarod?-Néztem rá kutya szemekkel.
-Igen.-válaszolt,majd huncut mosolyával elkápráztatott.
Neymar a takaróra döntött és nyakamat puszikkal kezdte kényeztetni.Pólómat lerángatta rólam,és én is róla.Heves csókolózásba kezdtünk.Néha megálltunk.Kezeimet a hátára helyeztem és végig húztam forró bőrén.Haját szinte tönkre tettem gyors mozdulataimmal,de őt nem zavarta.Mikor hátradőlt én mellkasára feküdtem és a szívdobogását hallgattam.Felnéztem rá,mire csak lehunyt szemeit láttam.Elaludt.Átölelve aludtunk el,később én is mély álomba zuhantam..

6 megjegyzés: